nabízející služby integrovaného facility managementu v 11 zemích Evropy, vyvinula produkt M2C E-Reception. Jde o unikátní technologii s non-stop provozem, která výrazné zefektivnění obslužnosti budov. Elektronická recepční představuje širokou možnost využití v administrativních budovách, nemocnicích, hotelích, logistických centrech nebo státních úřadech a ve školách.
„Na základě potřeb našich klientů jsme vyvinuli produkt, který lze snadno uzpůsobit pro různá využití. V různých objektech v objektech a všech možných zaměření. Zejména v administrativních budovách s vysokou frekvencí návštěv tato technologie výrazně usnadní a zrychlí jejich registraci. Ohlášení i navigaci na požadovanou schůzku. Jde o platformu, jejíž funkce lze dále rozvíjet a modifikovat na základě individuálních požadavků klienta,“ říká Matěj Bárta, generální ředitel M2C.
Poptávka po tomto řešení roste v poslední době ze strany provozovatelů administrativních budov, obchodních center a hotelů. M2C E-Reception lze využít mnoha způsoby. Mimo jiné jako hotelový check-in a kiosek na vjezdech do logistických areálů. Dále výdej benefitních karet a dárkových poukazů v obchodních centrech nebo registraci pacientů na soukromých klinikách.
Ústřední komunikační platformou je velký dotykový displej, na kterém návštěvník snadno zvolí důvod návštěvy a robot ho poté naviguje dále. Technologie naskenuje a následně ověří pravost požadovaného dokladu. V případě dopředu sjednané návštěvy načte QR kód, který je zaslán formou MMS nebo emailem. Návštěvníkovi vydá přístupovou kartu pro otevření dveří nebo přivolání výtahu s dopravou do patřičného patra. V případě nestandardního požadavku či problému se návštěvník spojí s operátorem. „Díky M2C E-Reception klienti mohou uspořit peníze, čas a mohou se zařadit mezi firmy, které mezi prvními využívají tuto technologickou novinku,“ dodává Matěj Bárta.
V České republice se jedná o první univerzální řešení použitelné pro nejrůznější typy budov. Časem jistě dostane recepční i půvabnější, osobnější tvář, aby se k ní návštěvníci rádi vraceli. A zanedlouho si s ní jistě zkrátíte například dobu čekání milou konverzací.
O dalších robotických aktivitách z poslední doby si můžete přečíst zde.